Loading Player...

gazeo.pl - Dlaczego LPG

  1. Dodge Durango od Alltop
    Jeśli samochód ma silnik V8 Hemi o pojemności 5,7 l, można obstawiać z pewnością wygranej, że został wyprodukowany w USA. Zresztą, gdyby Dodge'owi Durango zasłonić emblematy i nie ujawniać parametrów jednostki napędowej, i tak wieje Ameryką na kilometr. A takie auta lubią LPG... Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  2. Jaka instalacja do... Toyoty Auris Hybrid?
    O tym, że hybrydę można konwertować na napęd LPG i ma to finansowy sens, wiadomo nie od dziś. Kiedy dodać do tego japońską niezawodność, powstaje samochód z takim ładunkiem zdrowego rozsądku, że nawet Skoda może poczuć się zawstydzona. Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  3. LPG w Europie: gdzie najtaniej/najoszczędniej?
    Po urlopie zostały wspomnienia, a o kolejnym dopiero marzymy, ale my postanowiliśmy już teraz przyjrzeć się cenom autogazu na Starym Kontynencie. W jakim kraju zapłacimy najmniej za LPG, a gdzie zaoszczędzimy najwięcej? Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  4. Jaka instalacja do... BMW X5?
    Spieszmy się kochać silniki V8 – tak szybko odchodzą... Ich dźwięk i kultura pracy praktycznie nie mają sobie równych, a za sprawą LPG o koszty bieżące nie należy się zbytnio zamartwiać. Co polecają specjaliści do potężnego BMW X5? Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  5. Jaka instalacja do... Skody Octavii?
    Gdyby chodziło o Octavię pierwszej lub drugiej generacji, z legendarnym, niezniszczalnym niemal jak Volvo 240 lub Nokia 3310 silnikiem 1,6 MPI, powiedzielibyśmy: każda i moglibyśmy skończyć tekst od razu. Ale że to nie dział samochodów zabytkowych, piszemy dalej. Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  6. Skoda Rapid LPG - z jednym "ale"
    Drugi raz jeździmy Rapidem i drugi raz trafiamy na egzemplarz z trzycylindrowym silnikiem. Ale skoro takie jednostki można spotkać już w modelach BMW, pod maską Skody tym bardziej nie powinno nas to dziwić. Oto wrażenia zza kierownicy wersji 1,0 TSI LPG. Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  7. Kiedy montować instalację LPG? Może zimą?
    Na temat tego, kiedy montować instalację LPG, teorii jest wiele. Wiosną? Przed wakacjami? Jesienią? A może teraz, w okresie poświątecznym kiedy warsztaty mają mniej pracy? Może ich właściciele będą bardziej skłonni do negocjacji cenowych? Zachęcamy do przeczytania całości. Wojciech Mackiewicz
  8. Jaka instalacja do... Fiata Punto Evo?
    Czyżbyśmy wybrali na dzisiaj banalny samochód? Może, ale prawda jest taka, że 90% aut przyjeżdżających do warsztatów montujących instalacje gazowe to taki właśnie „plankton”. Mamy za to trzy propozycje kompletacji, a każda innej marki! Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  9. Z ziemi amerykańskiej do Polski?
    Przyzwyczailiśmy się, że jeżeli ciężarówki w Europie jeżdżą na gaz, to albo jest to gaz ziemny (sprężony lub skroplony) albo autogaz dodawany do oleju napędowego. Tymczasem Omnitek Engineering pracuje nad jednostką zasilaną wyłącznie LPG. Zachęcamy do przeczytania całości. Robert Markowski
  10. Ceny LPG w Europie
    Każda pora roku jest dobra na wyjazd zagraniczny. Na miejsce wymarzonego urlopu można dostać się na mnóstwo sposobów, poczynając od autostopu, a na samolocie kończąc. Jednym z najpopularniejszych jest samochód, najlepiej napędzany LPG. Zachęcamy do przeczytania całości. gazeo.pl

Zapraszamy na

bikdieselgaz.pl

Nasza wizytówka na

Nasza wizytówka na gazeo.pl

Szukaj na asBIK.pl

Pozostałe informacje

Strefa zamknięta

Jesteśmy autoryzowanymi partnerami

Autoryzowany punkt wymiany oleju firmy CASTROL
Autoryzowany serwis firmy ROMET

Systemy ratalne

Santander Consumer Bank, Sygma Bank, Credit Agricole, Getin Bank, Żagiel